ДОМАТЕНА СУПА С ФИДЕ





ПРОДУКТИ:
500гр домати
1 главичка лук
1 зелена пиперка
1 морковче
1-2 скилидки чесън
фиде
около 1л вода
сол на вкус
малко захар,ако са кисели доматите
магданоз
черен пипер
олио

Първо бланшираме доматите и ги белим,след което ги пасираме с блендер.
Задушаваме в олио нарязания на ситно лук,пипера,чесъна и настърганото морковче.Прибавяме доматите и заливаме с водата(аз добавям гореща вода).Варим около 10-15мин,след което добавяме фидето,солта и евентуално захарта(моите домати бяха сладки градински и не съм добавяла захар).Варим още десетина минути да поомекне фидето.Сваляме от огъня и поръсваме със ситно нарязания магданоз.
По желание сервираме с крутон.
Супичката е хубава и топла и студена.
**Количеството на фидето не съм описала.Ако обичате по-гъсти супи добавете повечко фиде.Моето фиде е на топки и сложих една топка,но по принцип на мен ми харесват супите да имат и малко бульонче.




Страничката ми във Facebook -KУЛИНАРНО ХОБИ



Коментари